Svatební koordinace

16
Září
2014

Svatební koordinátor

Nika_Jarda_web (89 of 494)se postupně stává nedílnou součástí každé svatby. Je to „šedá eminence“ vaší svatby. Je to člověk, který se stará o hladký průběh svatebního dne, je k dispozici snoubencům všem hostům i dodavatelům. Stará se o to, aby vše probíhalo hladce, vše bylo na svém místě, v pořádku a plně k dispozici a řeší případné nastalé potíže. Hlídá časový průběh svatby, eviduje případné změny a koordinuje jednotlivé dodavatele tak, aby svatba proběhla bez zmatků a nesrovnalostí. Vy se tak může v klidu věnovat  hostům a svým společenským povinnostem.

Roli svatebního koordinátora vnímám tak, že by to neměl být jen ten, kdo Vám perfektně zkoordinuje svatbu, ale měl by to být i člověk, se kterým si budete lidsky rozumět. S řadou párů, kterým jsem organizovala svatební obřad, nebo celý svatební den jsem dodnes v kontaktu a stali jsme se přáteli. V tom vidím smysl mé práce, která mne velmi baví a naplňuje.

Služby svatební koordinátorkposkytuji v českém nebo anglickém jazyce:

Svatební koordinace celého svatebního dne

Zahrnuje všechny naše přípravné schůzky a čas strávený přípravami svatebního dne. Příprava svatebního dne zabere desítky hodin, které tímto ušetříte a můžete se věnovat něčemu jinému. Dále zahrnuje přítomnost svatební koordinátorky v den svatby v rozsahu 10 až 12 hodin, dle individuální domluvy a potřeby.

Poradím vám se vším, co bude potřeba zařídit a zajistit, kde ušetřit a kde naopak nešetřit. Jsem Vám k dispozici na emailu, telefonu, v případě potřeby i osobně. Spolupracuji s Vašimi dodavateli např. s fotografem, kameramanem, hudebníky, provozním v restauraci/hotelu, floristkou, cukrářkou a dalšími. V ceně je zahrnut kompletní návrh a zpracování Programu dne.

Koordinaci svatebního dne si můžete objednat i na jiný časový rozsah než je výše uvedeno. Cena bude určena na základě přesné specifikace, rozsahu práce a domluvy. Můžete objednat i samostatné zpracování Programu dne, Rozpočtu svatby nebojednotlivé konzultace ohledně naplánování svatebního dne.

Cena od  30.000 Kč  dle rozsahu příprav

Cena koordinace, včetně asistenta koordinátora, v anglickém jazyce, je stanovena individuálně dle počtu hostů a místa konání svatby. 

Pldenní koordinace svatebního dne

Zahrnuje výzdobu svatebních aut (bez dekorací pouze práce), myrtování host, koordinace odjezdu host a píjezdu host na místo konání svatebního obadu, koordinaci svatebního obadu viz. níže Svatební koordinace pro svatební obad, píjezd a usazení host ke svatební tabuli, zahájení svatebního obda, svatební zvyky, koordinace obvykle koní po zahájení obda. V cen je zahrnuto zpracování pldenního Programu dne. Pítomnost koordinátorky v den svatby 4 hodiny max. 6 hodin.

Cena – od 20.000 K

Zakládáme si na osobním pístupu, konkrétní nabídky a ceny vám rády zašleme po osobní schzce.

Koordinace svatebního obřad

Zajistíme hladký průběh vašeho svatebního obřadu. Postaráme se o vás a vaše hosty, od příjezdu až po odjezd z místa obřadu. Svatební koordinátorka vyzvedne vaše hosty na dohodnutém místě, informuje je o tom co a kdy se bude dít, sestaví svatební průvod, komunikuje s oddávajícím, hudbou, cateringem, dodavateli kteří se podílí na svatebním obřadu. Cena zahrnuje 1,5 hodiny svatební koordinace v den svatby, koordinační schůzku na místě obřadu v týdnu před svatbou (cca 1 hodinu), kde si projdeme celý průběh svatebního obřadu, od příjezdu hostů až po odjezd z místa.

Cena:  od 5 .000 Kč dle počtu hostů 
Koordinace v anglickém jazyce: od 6.000 Kč dle počtu hostů 

Ceremonie svatebního obřadu

Připravíme Vám ceremonii svatebního obřadu, k nerozeznání od právoplatného civilního obřadu. Obřad se všemi náležitostmi, které svatební obřad vyžaduje. Více naleznete zde.

Jak na svatbu, plánování svatby

  • Je Váš rozpočet hodně napnutý a na svatební koordinátorku už Vám nezbývají finance?
  • Nevíte jak na to, kde začít a co vše si pohlídat?
  • Máte kamarádky, družičky o kterých víte, že se Vám o vše postarají, ale neví jak na to?

Využijte našich dlouholetých zkušeností a  nechte si pomoci. Služba Jak na svatbu zahrnuje:

  • 3×2 hodiny konzultační setkání nebo on-line hovor
  • sestavení svatebního Rozpočtu
  • sestavení Programu dne – návod, plán jak a co si v den pohlídat a na co nezapomenout
  • rady a nápady jak a co si pohlídat, co vše řešit a na co se zeptat jednotlivých svatebních dodavatelů

Jednoduše od nás získáte návod jak si dobře naplánovat Váš svatební den, družičky/kamarádky pak od Vás dostanou přesný denní rozpis toho co, kdy a jak pohlídat.

Cena 9. 500 Kč

Koordinaci svatebního dne si můžete objednat i na jiný časový rozsah než je výše uvedeno. Cena bude určena na základě přesné specifikace, rozsahu práce a domluvy. Můžete objednat i samostatné zpracování Programu dne a konzultace ohledně naplánování svatebního dne.

Bude nám ctí a potěšením být součástí Vašeho svatebního dne, reference od našich spokojených manželů je naší největší vizitkou!

Veronika a její svatební tým 

 

 

Comments are closed.